One In Him Foundation

19 september, 2022

Blijf op de hoogte

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

2 maart 2018 – Vrije dag

Hallo lieve allemaal,

Daar ben ik weer …

Gisteren hadden we een vrije dag! Dus on our way naar het strand!!!!! Héérlijk… de zon scheen al vroeg en ik stapte om 7.45 u met mijn strandspullen de bus in!

Het zou ruim 2 uur rijden zijn. We hadden bij een koffietent langs de weg afgesproken met Gabriël, een lieve Braziliaan, die ons had aangeboden dat we het vakantie appartement van zijn familie mochten gebruiken. Na een heerlijke bak koffie met cake reden we achter hem aan richting de kust.

Ik heb mijn ogen uitgekeken naar de mooie natuur onderweg… we stopten nog even bij een panorama punt met uitzicht op een supermooie waterval…

Nadat we alle poses voor de camera achter de rug hadden, sprongen we de bus weer in… ik ben echt onder de indruk van de mooie natuur hier en ‘onze kamerplanten’ die hier gewoon in het wild groeien …

Twintig minuten later stapte ik uit de bus en waande ik me in de luxe … mooi appartement met gebruik van zwembad, jacuzzi en fitnessruimte (waar ik natuurlijk heel hard voorbij rende, hihi).

Lopend naar het strand realiseerde ik me dat wij het zo normaal vinden om in deze omstandigheden te leven… ff naar ‘t strand… ff uit eten… ff winkelen …

Maar hoeveel mensen leven in armoede, verdriet en eenzaamheid. Dat besef ik des te meer na deze reis en daardoor geniet ik nog bewuster van deze dag.

Het strand was echt heerlijk, maar wat is deze zon scherp… zo scherp dat zelfs ik als zonaanbidder de schaduw op zoek. Na een paar uurtjes gingen we onze zoute lichamen afspoelen bij het zwembad…en doken we nog even de jacuzzi in… Wat een luxe zeg!!

Inmiddels was er een tropische regenbui naar beneden aan het storten en zochten we een overdekt winkelcentrum op. … Ik dacht wel even een paar souvenirs te kunnen scoren, maar hier waren alleen wat luxe winkels… dus ik stapte met een nog gevulde portemonnee weer de bus in… niks voor mij hahaha…

Al met al een héérlijke relaxed dag waarin ik mezelf weer heb opgeladen voor de laatste dagen … Het voelde net alsof alle emoties en indrukken eraf gespoeld waren… op naar de volgende dag.… ik kan niet wachten!!

Ester

Delen

Lees verder

Vraag de missietrip brochure aan!

Vul het onderstaande formulier in voor meer informatie over One Missions.